Po sześciu miesiącach realizacji zajęć języka angielskiego w ramach projektu unijnego „Dwujęzyczne Przedszkolaki Kujaw i Pomorza”, dzieci wykazują zauważalne postępy w rozumieniu i używaniu podstawowych zwrotów oraz słownictwa w języku angielskim. Zajęcia odbywają się w formie zabawy, z wykorzystaniem piosenek, rymowanek, gier ruchowych i multimediów, co sprzyja naturalnemu przyswajaniu języka.
Dzieci potrafią reagować na proste polecenia w języku angielskim, rozpoznają i nazywają kolory, liczby, zwierzęta, części ciała, a także przedstawiają się i odpowiadają na proste pytania (np. „What’s your name?”). Przedszkolacy chętnie angażują się w aktywności i z entuzjazmem powtarzają poznane słowa i zwroty.
W ciągu minionych sześciu miesięcy wykształcono pozytywne nastawienie dzieci do języka obcego, co jest fundamentem dalszej edukacji językowej. Rodzice również zauważają wzrost zainteresowania dzieci językiem angielskim i ich chęć do dzielenia się nowymi umiejętnościami w domu.