6. 30 - 8.00 Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę. Rozmowy i kontakty indywidualne nauczyciela z dziećmi. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela - praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco - kompensującym, praca z dzieckiem zdolnym , z dzieckiem wymagającym pracy wyrównawczej, stymulującej.
8.30 - 9.00 Śniadanie , czynności higieniczne, przygotowanie do zajęć.
9.00 - 10.00 Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju w oparciu o podstawę programową dostosowane do wieku dziecka. Realizacja programów własnych, ćwiczenia i zabawy rytmiczne.
10.00 - 11.30 Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. · Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy ruchowe, spacery, obserwacja przyrody.
12.00 - 13.45 Odpoczynek poobiedni, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie muzyki oraz bajek. Pobyt dzieci na powietrzu: zabawy, spacery, uprawa roślin, obserwacje przyrodnicze. Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca z dzieckiem zdolnym i dzieckiem z potrzebami edukacyjnymi.
14.00 - 17.00 Zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci. Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań, Zabawy i ćwiczenia prowadzone przez nauczyciela zgodnie z indywidualnym planem rozwoju dziecka. Omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Rozchodzenie się dzieci.